arg och less

veckan borjar samst... princess biter mig i hoger overarm... och det ar inget litet tjyvnyp utan hon far typ tag i en stor "kottbit" och det gjorde ont som FAAAAN.... har nu ett stort blamarke....
sen idag sa sparkar Bayboy mig just precis under knat med hans bakben.... gjorde ocksa fordjavla ont!! haltar fortfarande.... blir kul att se det bla market sen...
Listan blir bara langre och langre pa hastar som man vill ha ihjal har......................

vi har varit i Cavan pa tavling... tror inte jag skrev de i forra inlagget... kommer inte ihag vad jag skrev sist.. .det var nog ett tag sen.... Vi hade iaf med oss Ernie och Lenny.. Ernie gick riktigt bra och Lenny gick val okej...

Jag har hoppat Tricia och Martina har hoppat Paddy, det var dagen innan deras agare skulle komma och kolla pa dem och vi hoppades verkligen att de skulle aka hem sen for vi ar grymt less pa de tva hastarna... MEN de star kvar fortfarande... suck... Tricia ar nog den segaste hasten jag nagonson har ridit.... aldrig anvant sa mkt ben och spo pa en hast och hon gar anda inte framat... men hon hoppade iaf.. haha..

Med de fyra galningarna gar det riktigt bra... deras agare var har idag och vi visade upp dem.... jag red bitchen och moody och martina red furre och svarten... sa de kommer att aka hem i veckan... blire lite trakigt eftersom det inte finns nagra att rida pa nar de aker...

Vi har fatt ett nytt sto i stallet... vet inte om jag berattat om henne... men jag har aldrig sett en smalare hast.... agaren har typ glomt att mata haststackarn.... men hon hoppas bra!

orkar inte skriva na mer.... ar det ens nagon som laser??
skumt att en del manniskor slutar hora av sig efter ett tag........

Ne nu ska jag ga och ata mat och en snickers sa kanske jag blir gladare... aven en ipren sa det slutar dunka sa forbannat i benet.........

hoj

Kommentarer
Postat av: K

Jag följer dig hela tiden :).

2008-04-02 @ 09:14:20
Postat av: Klurr

Malin sa att du kommer hem i sommar. Jag längtar tills jag får se ditt face igen!
Jag och Malin har blivit utbjudna till landet (pappas kompis svåger har tydligen lite land där och hästar), tänkte på dig då.
Kram

2008-04-02 @ 14:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0